PEER training & coaching traint mensen op effectief gedrag in interactie. Onze trainingen zijn maatwerk, praktisch en concreet. We creëren een veilige omgeving waar je met anderen nieuw gedrag en vaardigheden kunt oefenen, maar uiteraard ook ervaringen kunt delen. Er is veel aandacht voor (het onbewuste) gedrag en attitude, toepassing van kennis en vaardigheden en de borging. De verhouding theorie en praktijk is goed verdeeld in onze trainingen, niet meer theorie dan nodig is en dan vooral doen. Om tijdens de training mensen te laten oefenen met praktijkcases, waarin zij hun nieuw gedrag kunnen toetsen, werken wij met professionele trainingsacteurs. Deze bekwame trainingsacteurs leven zich aan de hand van de case in de praktijk van de deelnemer en ‘belonen’ de deelnemer voor het gedrag dat wordt ingezet. Het effect van het ‘nieuwe’ gedrag wordt direct ervaren.

Tijdens de intake met onze opdrachtgever worden de doelen van de organisatie m.b.t. de training besproken en welke rol zij willen innemen om de verandering te kunnen borgen. Eenmaal gestart maken we kleine stappen en blikken regelmatig terug om successen te vieren en te blijven leren. Als de lat hoger kan, dan doen we dat, zodat mensen zich kunnen blijven ‘stretchen’.

Heb je een trainingsvraag voor jouw organisatie? Neem dan contact met ons op voor een verkennend gesprek.

Neem contact op

Een kleine greep uit ons trainingsaanbod:

TRUEADVISOR
-
gaat verder dan een gewone verkooptraining

In een tijd waar klanten zelf steeds meer research kunnen doen, is het nóg belangrijk om te werken aan de persoonlijke relatie met hun klanten. Om de relatie te optimaliseren en klanten te binden is oprechte advisering nodig. Tijdens deze training leer je de relatie met klanten te verbeteren.

Lees meer
INTERNE COACH
-
training voor ontwikkeling van coaches op de werkvloer

Kennis en ervaring zit in de meeste organisaties bij de medewerkers. De senior medewerkers kunnen de jongere medewerkers coachen en inwerken in hun nieuwe job. In deze training leren deelnemers op een productieve wijze nieuwe medewerkers te coachen, feedback te geven en tot concrete acties aan te zetten.

Lees meer
SERVICE IN MIND
-
een workshop om te werken aan klantvriendelijk gedrag

Service, voor klanten steeds vaker van doorslaggevende betekenis. Het kan de relatie maken, maar ook breken. Maar ben jij je ervan bewust hoe je overkomt op klanten of collega’s? Bij deze training word je je bewust van je genetische gedragspatronen en krijg je inzicht in jezelf en het eigen gedrag.

Lees meer
TEAMVERKENNING
-
een ultieme teamdag voor teams die verder willen

Een team is net zo sterk als de omgang tussen de teamleden. Deze training biedt de teamleden individuele groei- mogelijkheden waarmee één volwassen team kan ontstaan. Met het model ‘Vier velden van een gesprek’ ervaren de teamleden hun rol, gedrag en gevoel en kunnen ze samen relevante vervolgstappen zetten.

Lees meer
PERSOONLIJKE EFFECTIVITEIT
-
training persoonlijke effectiviteit

Wil jij meer inzicht in jouw (onbewust) voorkeursgedrag en je kwaliteiten beter benutten? Tijdens deze training onderzoek je je drijfveren, kwaliteiten, valkuilen en uitdagingen vanuit de biostructuur van je hersenen. Zo leer je jezelf beter kennen en kun je jouw gedrag hierop aanpassen.

Lees meer